Friday, October 19, 2012

Hari Kelima Terakhir (2kg Hilang/4 hari)

seperti biasa selepas balik dari tempat kerja terus ke Klinik Bustari.Selama 4 hari mengikuti program kesihatan bersama Dr Bustari. Banyak jugak ilmu dan tip yang di ambil daripada Dr.Bustari.
Semoga dapat diamalkan dan diajar kepada orang yang nak tahu perihal makanan seimbang dan kesihatan sendiri. Tepuk dada tanya badan.
 
hari terakhir program tersebut. saya bersama Dr Bustari pada sebelah pagi. Dr Bustari telah mengambil alat penimbang badan. dan bagaikan tidak percaya berat badan hilang 2 kg.
 
Kalu dingatkan bukan senang nak mengurangkan berat badan selama 4 hari /2kg. alhamdulillah. Program Kesihatan bersama Dr Bustari berjaya dan insyaalah akan terus menggunakan makanan tambahan Herbalife tersebut.
Tahniah dan jutaan terima kasih atas usaha Dr Bustari kerana banyak membuka mata saya sendiri mengenai penjagaan kesihatan dan langkah2 awal penjagaan kesihatan. walaupun kita tahu badan kita semakin gemok dan tiada tindakan awal di ambil. maka jangan salahkan orang. Walaupun kita banyak duit ...tapi badan kita tidak dijaga mengenai kesihatan. macam mana jadinya.

No comments:

Post a Comment